POMOC TECHNICZNA

W celu naprawy gwarancyjnej wypełnij formularz na stronie serwisu.

ZAREJESTRUJ TABLET

1.Rejestrujesz

Na stronie serwisu wypełnij kwestionariusz. W ten sposób na podany adres mailowy otrzymasz numer zgłoszenia. Wydrukuj formularz, dołącz go do tabletu wraz z kopią potwierdzenia zakupu i kartą gwarancyjną.

2.Wysyłasz

Spakuj starannie tablet, najlepiej w oryginalne pudełko i folię bąbelkową. Wyślij go na adres:

Serwis CAVION
ul. Głowackiego 1
28-500 Kazimierza Wielka

Uwaga! Zalecamy nadanie przesyłki rejestrowanej.

3.Naprawiamy

Urządzenie zostanie naprawione w ciągu 14 dni od przyjęcia go do serwisu. Po naprawie zostanie sprawdzone w dziale kontroli jakości. Po tej weryfikacji będziesz mógł znów cieszyć się swoim urządzeniem – wystarczy go odebrać.

Jeśli Twoje urządzenie nie może być naprawione w ramach gwarancji

(np. czas gwarancji już minął lub uszkodzenie jest mechaniczne)

zadzwoń lub napisz do serwisu, by uzyskać wycenę naprawy:

tel. (+48) 41 351 01 41,
e-mail: cavion@cavion.pl
.

© 2015 Tablety Cavion. All rights reserved.